S'està cercant, espereu....

Estàs en: ACTUALITAT

Subasta paradas mercados municipales - València

Vés enrere Subasta paradas mercados municipales

Tornar

Les parades vacants dels mercats municipals ixen a subhasta el 12 de desembre

• En total se subhastaran 299 parades (agrupades en 118 lots)

30/11/2023

  • L'admissió de sol·licituds tindrà lloc el mateix dia, entre les 9 i les 10 hores, en les oficines del Servei de Comerç i Mercats
  • En total se subhastaran 299 llocs entre les diferents localitzacions, agrupats en 118 lots


L'Ajuntament traurà a subhasta el dimarts, 12 de desembre, les parades vacants dels mercats municipals de la ciutat de València. Les persones interessades hauran de presentar-se a la Sala de Juntes del Servei de Comerç i Mercats, a partir de les 9 hores, encara que la subhasta es realitzarà a les 10.30 hores. En total se subhastaran 299 parades (agrupades en 118 lots).

Estes es divideixen segons cada mercat: Mercat d'Algirós (2 llocs agrupats en 1 lot), Mercat de Benicalap (29 llocs en 12 lots), Mercat de Benimàmet (12 llocs en cinc lots), Mercat del Cabanyal (2 llocs en 1 lot), Mercat de Castella (38 llocs en 18 lots), Mercat Central (82 llocs en 23 lots), Mercat del Grau (7 llocs), Mercat de Jerusalem (22 llocs en 5 lots), Mercat de Natzaret (21 llocs en 5 lots), Mercat de Russafa (72 agrupats en 25 lots) i Mercat de Torrefiel (22 agrupats en 16 lots).

Quant als requisits per a accedir a la subhasta, les persones interessades hauran de presentar el mateix dia, la documentació requerida. Les persones físiques han d'acudir amb el DNI o NIE, en el cas de les persones extragueres hauran d'acreditar el permís de treball per compte propi. En canvi, les persones jurídiques han d'entregar original i còpia de l'escriptura pública de la societat, NIF de l'entitat, així com el document de poders al seu representant legal, al costat del DNI o NIE d'este.

Per part seua, les comunitats de béns o les entitats sense personalitat jurídica que constituïsquen una unitat econòmica també hauran d'aportar l'escriptura o document constitutiu, el NIF i el DNI o NIE dels seus representants. Les herències jacents, al seu torn, hauran d'aportar DNI o NIE de la persona administradora que actue com a representant legal davant l'Administració, així com certificat de defunció i disposició testamentària. Totes elles, independentment, han de certificar que estan al corrent de pagaments amb l'Ajuntament. En tot cas, no podran participar en la subhasta les entitats sense ànim de lucre.

L'admissió de sol·licituds per a accedir a la subhasta tindrà lloc el mateix dia, entre les 9 i les 10 hores, en les oficines del Servei de Comerç i Mercats, situades en la Plaça del Mercat, 6-bj, València, on posteriorment es realitzarà la subhasta. En este sentit, no podran concórrer a la subhasta aquelles persones interessades que no arriben a les oficines del Servei abans de les 10 hores.